Timanttinen tiimityö
Kohderyhmää puhutteleva ja työntekijöitä innostava brändi syntyy hyvästä tiimityöstä.
Luova tila tekee asiakkailleen visuaalista brändistrategian mukaista viestintää. Vahvistamme yritysten, organisaatioiden ja yhdistysten markkinointi- ja viestintätiimejä yksittäisissä projekteissa tai pitkäkestoisena kumppanuutena. Tavoitteena on tuoda uutta näkökulmaa brändien visuaaliseen markkinointiin yhdistämällä strategiset tavoitteet ja muotoilu niin, että lopputulos tukee visuaalisuuden lisäksi liiketoiminnan tavoitteita.
Arvostamme hyvää tiimityötä asiakkaan kanssa, jolloin tärkeintä ei ole lopputulos vaan hyvä yhteistyössä tapahtuva vuoropuhelu projektinkulussa. Kuuntelemme asiakasta ja varmistamme, että materiaali on halutunlaista, jotta lopputulos on toivottu ja jopa odotukset ylittävä.
LUOVAN TILAN VERKOSTO
Luovan tilan ekosysteemiin kuuluu yhteistyökumppaneita eri osaamisaloilta, kuten video- ja valokuvaus sekä tekstisuunnittelu. Visuaalisen suunnittelun projekteissa suunnittelusta ja projektinkulusta vastaa muotoilija Anu Salo ja tarvittaessa projektiin voidaan kutsua lisävahvistusta tarvittavalta osaamisalalta. Alihankintana tehtävistä töistä sovitaan aina ensin tilaajan kesken. Yhteistyö kanssamme on mielekästä ja kustannustehokasta, kun projektissa on mukana vain tarvittava määrä tekijöitä, jotka tuntevat toistensa työtavat ja voivat seistä työn lopputuloksen takana.
TEKIJÄT
Luova tila
Anu Salo
Perustaja,
visuaalinen muotoilija
anu@luovatila.fi
p. 050 540 7382
Antti Kautonen
Copywriter ja toimittaja
SEO-tekstit
Luovasta tilasta sanottua
“Yhteistyömme Luovan tilan Anun kanssa on sujunut erittäin hyvin. Hän on tuottanut meille laadukkaita infograafeja ja käyttöliittymän visuaalista suunnittelua, jotka ovat auttaneet meitä viestimään selkeästi ja ammattimaisesti sekä parantaneet käytettävyyttämme. Anu ymmärsi nopeasti yrityksemme tarpeet ja pystyi toteuttamaan visuaalisen viestinnän ratkaisuja, jotka tukevat brändiämme ja meille tärkeiden arvojen viestimistä. Arvostamme hänen kykyään yhdistää luovuus ja käytännöllisyys sekä kykyään toimia joustavasti tiiviissä aikatauluissa. Suosittelemme häntä lämpimästi graafisen suunnittelun ammattilaisena.”
— Toni Penttilä, tuotekehitysjohtaja, Vitec ALMA Oy
“Luova tila ja Anu Salo ovat olleet pitkäaikaisia kumppaneita markkinointitarpeissamme. Olemme saaneet paljon merkittävää apua siihen, miten organisaatiotamme ja työtämme tuomme esille, miten viestiä olennaista ja tärkeää. Sosiaalialan ammattilaisina tiedämme, että osaamme oman asiakastyömme, mutta markkinointi ja viestintäasiat eivät valitettavasti ole parasta osaamistamme ja olemme olleet iloisia, että Luova tila on pystynyt tässä auttaa meitä. Olemme innostuneet Anun kanssa suunnittelemaan yhdessä. Anu on tavoittanut tarpeemme ja osannut viestinnällisesti tuoda esille mielestämme oikean fiiliksen työstämme. Anun mahdollisuus palvella joustavasti ja laaja-alaisesti tarpeitamme, on ollut meille todella arvokasta ja merkittävää. Keskusteluidemme perusteella Anu on esitellyt ratkaisuvaihtoehtoja, joista olemme sitten valinneet yhteistuumin parhaat vaihtoehdot. Yhteistyö on ollut mutkatonta, helppoa ja jopa työtämme inspiroivaa. Kiitos!”
— Marita Loukiainen, toiminnanjohtaja, Kokkolan ensi- ja turvakoti ry
“Luova tila ja Anu on ollut luotettava yhteistyökumppani useammassa kehittämisprojektissa. Luova tilan luotettava ja laadukas toiminta ja joustava, vuorovaikutteinen toimintatapa on mahdollistanut hyvän yhteistyön syntymisen. Anun oivaltava kynänjälki näkyy vielä pitkään useissa graafisissa elementeissä hankkeidemme ja palveluidemme tuotebrändien kehittämisessä.”
— Timo Pärkkä, aluekehittäjä, Kaustisen seutukunta
“Meillä oli tehokas aloituspalaveri, jossa kuvasin tarpeemme EnergyVaasa Talks -webinaarin materiaaleihin liittyen ja löysimme nopeasti yhteisen sävelen. Ratkaisimme yhdessä, miten lähdemateriaalia voi hyödyntää vielä laajemmin. Samalla viikolla sain jo vedokset ja pienillä viilauksilla ne olivat valmiina käyttöön. Tällä yhdessä luodulla konseptilla saatiin koko vuoden 2021 webinaarit hoidettua sujuvasti ja kustannustehokkaasti.”
— Kristoffer Jansson, Communications & Brand Manager, EnergyVaasa / VASEK