Kokkolan ensi- ja turvakoti ry
Visuaalisen ilmeen käyttöönotto markkinoinnin materiaaleihin & brändin vahvistaminen
PALVELUT
Markkinoinnin pitkäaikainen kumppanuus
• brändi-ilmeen jalkautus uuden graafisen ohjeiston pohjalta
• markkinointi- ja viestintämateriaalit – digi ja painotuotteet
• tiedon visualisointi
• art directing / graafinen suunnittelu
• sosiaalisen median ilme
• Canva-pohjien valmistus
• brändikuvat ja videot
• projektinhallinta
LÄHTÖTILANNE
Ensi- ja turvakotien liitto oli lanseerannut uuden kattavan graafisen ohjeiston, joka haluttiin ottaa käyttöön Kokkolan ensi- ja turvakoti ry:n markkinoinnin ja viestinnän materiaaleihin.
Kokkolan ensi- ja turvakodin markkinointi oli elänyt pitkään hiljaiseloa ja siihen toivottiinkin nyt buustia. Nyt oli tarve saada lyhyellä aikavälillä runsaasti materiaalia visuaalisen viestinnän osalta sekä tehdä yhdistyksen brändiä näkyvämmäksi sekä tunnetummaksi.
Oli tärkeää tuoda esiin, että Kokkolan ensi- ja turvakoti tukee vauvojen ja lasten hyvinvoinnin lisäksi myös vanhempien hyvinvointia.
TOTEUTUS
Brändistrategian mukainen suunnittelu visuaalisen viestinnän materiaaleihin.
Graafisen ohjeiston pohjalta syntyivät muun muassa käytävien teippaukset, työvaatetus, avainnauhat, henkilökortit, roll-up, yhdistyksen ja yksiköiden esitteet ja käyntikortti, infograafeja, mainosvideo, valokuvausta ja 25-vuotis-logo.
Yhdistyksen ilmeestä tuli yhteneväinen ja se vahvistaa mielikuvaa laadukkaasta työstä, jota yhdistys tekee lasten ja vanhempien hyväksi.
Piditkö näkemästäsi ja toivoisit jotain samankaltaista?
Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!